.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درخواست پناهندگي عبدالله صالح از عربستان

درپي تسريع روند تغيير و تحولات جاري در يمن و روي گرداني بسياري از شخصيت‌هاي نظامي و سياسي و حزبي و روساي قبايل از علي عبد الله صالح، وي از پادشاه عربستان خواست به وي پناهندگي بدهد.

به گزارش پايگاه خبري "نهرين نت "، يك مقام ديپلماتيك سعودي در كويت تاكيد كرد كه علي عبد الله صالح روز گذشته طي تماسي تلفني با مقامات سعودي تاكيد كرد كه مجبور است، از قدرت كناره گيري كند و در اين راستا از سعودي‌ها درخواست پناهندگي كرده است.

به گفته اين مقام آگاه اين گفت‌وگو‌ها روز گذشته ميان علي عبد الله صالح با ملك عبد الله و "نايف بن عبد العزيز " معاون دوم نخست وزير عربستان و وزير كشور اين كشور رد و بدل شده است.

اين منبع تاكيد كرد: تسريع روند تغيير و تحولات جاري در يمن و پيوستن جمع بي‌شماري از فرماندهان ارتش و استعفاهاي روي داده در حزب حاكم و هم‌چنين روي گرداني قبايل يمن از حمايت علي عبد الله صالح، او را به اين اقدام واداشته است.

اين منبع افزود: قرار است، امشب يا فردا فرستاده‌اي سعودي از خاندان حاكم براي بررسي نحوه انتقال قدرت و فراهم ساختن زمينه انتقال علي عبدالله صالح و خانواده‌اش به عربستان راهي صنعاء پايتخت يمن شود./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.172 seconds.